Rejestr dokumentów archiwizowanych

Typ: Rejestr

Dostęp: Archiwum za pośrednictwem dyrektora szkoły

Dział: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 53 im. Marii Skłodowskiej- Curie w Częstochowie Dostęp: dla osób posiadających interes prawny lub ograniczenie z zachowaniem zapisów ustawy o ochronie danych osobowych.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375)

metryczka


Wytworzył: dyrektor szkoły mgr Wanda Szymczyk (13 lutego 2014)
Opublikował: otocka_b (11 maja 2008, 08:43:03)
Podmiot udostępniający: SP nr 53

Ostatnia zmiana: Beata Otocka (6 grudnia 2017, 09:39:19)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5596